avatar Ten blog rowerowy prowadzi Flanelos z miasteczka Kamienna Góra. Mam przejechane 17212.02 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.81 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Flanelos.bikestats.pl
  • Sprzęt merida road 880

Ostro na Jagniątków z kolarzem z Zielonej Góry.

Niedziela, 23 sierpnia 2015 · dodano: 23.08.2015 | Komentarze 4

Zjechaliśmy się jeszcze przed Przełęczą Kowarską a potem pognaliśmy zaliczyć podjazd pod Jagniątków od strony Piechowic. Zjeżdżając niestety dałem plamę bo przegapiłem skręt na Karpacz i Kowary. Trochę pobłądzilismy po Sobieszowie ale szutrówką w miarę szybko wróciliśmy na główną...Rozstaliśmy się przy podjeździe pod Zachełmie - ja już nie miałem czasu, i że tak powiem środków na ten podjazd i pocisnąłem już sam na Kowary i do domu. W połowie Kowarskiej dość mocno odżyłem i pojechałem końcówkę na maksa co miało swój skutek w rodzącym się skurczy podczas zjazdu z tejże ale udało mi się go zdusić w zarodku. Jeszcze wymuszony przystanek w Leszczyńcu bo spadł mi łańcuch a potem lekkie kręconeczko do domciu.
Bardzo mocny trening wyszedł w super tempie. W Podgórzynie przy Biedronie miałem czas 1h15min od wyjechania z domu co daje średnią ok 29km/h! Cała trasa 4h z groszami.
Pogoda dziś trochę zróżnicowana, lekki deszczyk ale temp ok.
Zmęczony ale szczęśliwy!

Route 3 231 356 - powered by www.bikemap.net

Flanelos
| 16:48 wtorek, 25 sierpnia 2015 | linkuj To niezły wynik, zatem niedziela była udana. Zachęcam więc do powrotu w Sudety i mam nadzieję na kolejny wspólny Kamienno - Zielono - Górski wypad! Jak coś, to myślę, że jesteśmy w kontakcie.
Bikemiras | 10:21 wtorek, 25 sierpnia 2015 | linkuj Miło się jechało. Po rozstaniu zaliczyłem Zachełmie, następnie ruszyłem do Karpacza przez Bierutowice. W sumie podczas tej wycieczki wyszło mi 2140 m przewyższenia na dystansie 122 km.
Pozdrawiam.
Flanelos
| 17:18 poniedziałek, 24 sierpnia 2015 | linkuj Jak zmienię telefon a kiedy to będzie to nie wiem. Nie siedzę w tym, nie interesuje się telefonami i za bardzo nie jestem w tym obeznany ale w ogóle mnie nie ciśnie ta strava. Lubię rysować te mapki na bikemapie.
Co do KK to najgorszy będzie ten zjazd z Drogi Sudeckiej przez Borowice do Podgórzyna. W dwóch miejscach trzeba dość wcześnie zahamować, nawet wcześniej niż namalowali te wykrzykniki no i paru zjazdowych cwaniaków może spowodować kraksę jak się zdenerwują, że jakiś maruder zjazdowy wcześniej przed nimi hamuje...Nie wszyscy też zadadzą sobie trud przed wyścigiem by obadać ten zjazd, wszyscy za to pewnie uczą się głównie tego podjazdu.
krzywy
| 12:12 poniedziałek, 24 sierpnia 2015 | linkuj Dobry trening przed KK. Kiedy wkroczysz w świat stravy? Bedziesz miał wtenczas spokoj z robieniem mapek a i treningi staną sie ciekawsze :)

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa mmyta