avatar Ten blog rowerowy prowadzi Flanelos z miasteczka Kamienna Góra. Mam przejechane 17212.02 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.81 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Flanelos.bikestats.pl

Sierpień, 2015

Karpacz-Sosnówka Grn.-Karpacz.

Czwartek, 27 sierpnia 2015 · dodano: 27.08.2015 | Komentarze 0

Dawno nie byłem w Karpaczu więc fajnie było sobie przejechać przez całe miasto. Dojechałem na górę i zjechałem do Sosnówki Górnej. Ponieważ, nie chciało mi zjazdu do Sosnówki wolałem znów podjechać pod Karpacz i wrócić prawie tą samą drogą - zboczyłem tylko na Orlinek w dół by choć trochę zostawić ruch samochodowy.
Forma dziś nierówna ale co najważniejsze najlepiej czułem się w końcówkach podjazdów.
Dziś zależało mi tylko by porobić trochę metrów w górę bez względu na intensywność, czas itp.

Route 3 238 570 - powered by www.bikemap.net

• Sprzęt merida road 880

Ostro na Jagniątków z kolarzem z Zielonej Góry.

Niedziela, 23 sierpnia 2015 · dodano: 23.08.2015 | Komentarze 4

Zjechaliśmy się jeszcze przed Przełęczą Kowarską a potem pognaliśmy zaliczyć podjazd pod Jagniątków od strony Piechowic. Zjeżdżając niestety dałem plamę bo przegapiłem skręt na Karpacz i Kowary. Trochę pobłądzilismy po Sobieszowie ale szutrówką w miarę szybko wróciliśmy na główną...Rozstaliśmy się przy podjeździe pod Zachełmie - ja już nie miałem czasu, i że tak powiem środków na ten podjazd i pocisnąłem już sam na Kowary i do domu. W połowie Kowarskiej dość mocno odżyłem i pojechałem końcówkę na maksa co miało swój skutek w rodzącym się skurczy podczas zjazdu z tejże ale udało mi się go zdusić w zarodku. Jeszcze wymuszony przystanek w Leszczyńcu bo spadł mi łańcuch a potem lekkie kręconeczko do domciu.
Bardzo mocny trening wyszedł w super tempie. W Podgórzynie przy Biedronie miałem czas 1h15min od wyjechania z domu co daje średnią ok 29km/h! Cała trasa 4h z groszami.
Pogoda dziś trochę zróżnicowana, lekki deszczyk ale temp ok.
Zmęczony ale szczęśliwy!

Route 3 231 356 - powered by www.bikemap.net

• Sprzęt merida road 880

Zdonov granica i powrót. Nogi chcą głowa nie.

Piątek, 21 sierpnia 2015 · dodano: 21.08.2015 | Komentarze 0

Ładna pogoda ale okropny wiatr. Jednakże wiatr nie był dziś moim największym problemem - mentalnie byłem do dupy...Kompletnie mi się odechciało jazdy i było mi źle. Do tego wszystko mnie gniotło i obcierało. Myślałem, że nie dojadę do Krzeszowa tak mnie coś zapiekło...Nie szło siedzieć, że się tak wyrażę...Dopiero w drodze powrotnej jakoś wziąłem się w garść a wcześniej wyżyłem się na podjeździe do granicy. Pod górę noga podaje ale ogólnie to były tylko momenty gdy jazda sprawiała mi dziś radość.
Powrót z granicy do domu licząc z postojami na światłach - masakra jakaś na tej Wałbrzyskiej! - 52 min. I ten dobijający wiatr...

Route 3 226 959 - powered by www.bikemap.net

• Sprzęt merida road 880

Górska wyrypa czyli Przesieka do Drogi Sudeckiej i górki towarzyszące...

Środa, 19 sierpnia 2015 · dodano: 19.08.2015 | Komentarze 2

Pierwszy trening z myślą o Karkonoskim Klasyku 13 września. Podjazd w Przesiece i jego końcówka to moje klimaty jednakże jeśli nie zamontuję do tego czasu korby kompaktowej to wybiorę dystans fun gdyż czterokrotna siłownia na 39/28 w końcówce chyba nie wyjdzie mi na zdrowie...Sprawa do przemyślenia.
A podsumowując to dziś wspaniały trening, noga podawała a warunki pogodowo-terenowe zmienne- mgła, zimno a także słońce i coraz istotniejsze elementy jesienne.
Nie wiem jak ja to dałem radę na jednym bidonie przejechać...

Route 3 223 051 - powered by www.bikemap.net

• Sprzęt merida road 880

Dookoła Rudaw przez Kowarską-Bukowiec-Karpniki-Miedziankę-Marciszów

Wtorek, 18 sierpnia 2015 · dodano: 18.08.2015 | Komentarze 0

Pierwszy jesienny trening tak naprawdę...Mgła, wilgoć, szarość i depresja - te elementy nie powstrzymały dziś mojej nogi. Świetnie mi się jechało choć na początku nieco bolało lewe kolano. Po rozjechaniu było lepiej. Zjazd z Kowarskiej był dziś ciemny, mokry, śliski i niebezpieczny. Co za kontrast w odniesieniu do ostatnich dni...
Czas podjazdu na Miedziankę poniżej 7min55s - nie mogłem sięgnąć szybko by wyłączyć stoper więc parę sekund jeszcze trza odjąć. Dla mnie super!

Route 3 221 162 - powered by www.bikemap.net

• Sprzęt merida road 880

Powrót z zawodów do domu.

Sobota, 15 sierpnia 2015 · dodano: 16.08.2015 | Komentarze 0

Route 3 216 872 - powered by www.bikemap.net

XVIII Wjazd Kolarski Kowary-Okraj

Sobota, 15 sierpnia 2015 · dodano: 16.08.2015 | Komentarze 0

Czyli umieralnia - jak określił znajomy. Czasowo nieco gorzej niż rok temu ale wtedy było chłodno i z wiatrem w plecy a teraz walczyliśmy z ogromną duchotą na trasie. Nie wiadomo było czy jadąc lepiej pić wodę czy się polewać dla ochłody.
Ja popełniłem ten sam błąd co rok temu - nie potrafiłem po starcie wpiąć się w pedał i zdawało mi się, że męczę się z tym całą wieczność. Po drugie...błąd w który trudno mi uwierzyć i przyznać się...Setki razy człowiek jechał tymi drogami a ja przy wyjeździe z Kowar zagapiłem się i wjechałem w inną ulicę!!!! Na szczęście tylko mały kawałeczek bo w porę się zorientowałem. Chyba wina upału i nerwów...Trudno. Było jak było -  widocznie nie mogło być lepiej w takich warunkach.
Wyniki:
Czas 45.31.08
Miejsce w kat4 - 26
rok temu 34
Miejsce OPEN - 95
rok temu 113
Więc jest jednak mały awans.

P.S. Organizacja dość chaotyczna i rzeczywiście masa oszustów...Ludzie jechali trójkami, trzymali się samochodów i nikt tego nie widział. Nieprzypadkowo 15 sierpnia jest tak wielki ruch samochodowy na Okraju...Może się odechcieć kolejnych startów w tej czasówce.

Kategoria Zawody

Opłacić star+trening. Kowary-Okraj-Miszkowice

Wtorek, 11 sierpnia 2015 · dodano: 13.08.2015 | Komentarze 0

Duchota niemiłosierna mimo, że wyjechałem przed południem. Jak w szklarni.
Zauważyłem, że punkt widokowy zaczyna niestety zarastać. Młode choinki wystrzeliły w górę.

Route 3 211 351 - powered by www.bikemap.net

Okraj 1h5min z groszami

Niedziela, 9 sierpnia 2015 · dodano: 09.08.2015 | Komentarze 0

Znów dobry wynik na trasie dom-Okraj. Na Rozdrożu Kowarskim spotkałem Ostrokołowca - wraz dwiema Białogłowami robił postój. Nie mam pojęcia kto to był choć pozdrowiliśmy się to nie poznałem po głosie.
Dziś w ogóle sporo kolarzy. Pewnie wszyscy wykorzystują chłodniejszy dzień. Taaa 27 stopni to już przyjemny chłód przy ostatnich 35...

• Sprzęt merida road 880

Upalny Okraj w dobrym czasie.

Czwartek, 6 sierpnia 2015 · dodano: 06.08.2015 | Komentarze 0

Za Aldikiem włączyłem stoper i jadąc równym tempem bez szarpania i ciągle na siedząco uzyskałem 1h5min45s co bardzo mnie usatysfakcjonowało.
Powrót przez Miszkowice. Zjeżdżając pozdrowiłem Ostrokołowca z żółtym kaskiem a więc Andrzeja. Fajnie widzieć nasze stroje na trasie.