avatar Ten blog rowerowy prowadzi Flanelos z miasteczka Kamienna Góra. Mam przejechane 17212.02 kilometrów w tym 0.00 w terenie. Jeżdżę z prędkością średnią 22.81 km/h i się wcale nie chwalę.

Wykres roczny blog rowerowy Flanelos.bikestats.pl

Lipiec, 2014

• Sprzęt merida road 880

Misja Złotoryja. Wyboje i objazdy.

Wtorek, 29 lipca 2014 · dodano: 29.07.2014 | Komentarze 3

Nawierzchnia Jawor-Złotoryja jest taka, że czułem się jak po pracy z młotem pneumatycznym tak mnie wytelepało. No ale trzeba sprawdzić wszystkie drogi. W Złotoryi po 2h22min. Za to od Złotoryi do Świerzawy bajka, piękna szosa i przede wszystkim krajobraz. Świerzwa po 3h11min. Potem z powodu objazdu nieplanowane Podgórki i znów telepawica na zjeździe do Wojcieszowa...Zawsze mnie po czymś takim stopa boli no ale buty już wysłużone. Pod prawym czuję już blok po dłuższej jeździe, więc nie ma co się dziwić...Na szczęście piętrzące się cumulusy nie przyniosły burzy i dziś suchy dojechałem do domu.

Route 2 724 293 - powered by www.bikemap.net

Walim na Walim! Przełęcz Sokola

Niedziela, 27 lipca 2014 · dodano: 27.07.2014 | Komentarze 2

Nareszcie Góry Sowie! Póki co taki nieśmiały, rozpoznawczy etap i zaskakująca dyspozycja po wczorajszej intensywnej sobocie chociaż aż do Wałbrzycha miałem trochę zamulone nogi ale potem z każdym km coraz lepiej. Albo ostatnio coś źle mierzyłem albo tak się poprawiłem, że dziś podjazd Głuszyca-Rybnica 25min a ostatnio pisałem, że 32min...
Od Głuszycy jechałem przez trzy ulewy, najgorsza w samej Kamiennej Górze, aż nie wiem czy do jutra wysuszę buty...
Widoczek z Sokolej

I mapka

Route 2 720 745 - powered by www.bikemap.net

Szklarska Poręba-Jelenia Góra-Wojanów-Miedzianka

Sobota, 26 lipca 2014 · dodano: 27.07.2014 | Komentarze 0

Miało być lekko i krótko ale tak mnie poniosło jakoś. Tym bardziej, że wieczorem jechałem na koncert DEATHCAMP PROJECT do Środy Śląskiej...Dałem radę jedno i drugie, a następnego dnia...
A jaki cudny profilek wyszedł ha...ha...

Route 2 720 674 - powered by www.bikemap.net

Paprotki-Szczepanów-Styk-Andrzejówka-Wałbrzych

Środa, 23 lipca 2014 · dodano: 23.07.2014 | Komentarze 1

5 podjazdów dzisiaj a najlepiej czułem się na tym najtrudniejszym, na Andrzejówce. Wicher niemiłosierny ale jakoś się przedarłem dziś przez to wietrzysko. Po tym jak przed Bukówką spadł mi łańcuch nie mogłem wejść w rytm ale pod Strażnicze Naroże zacząłem już normalnie kręcić. Zaskoczył mnie nowy dywanik od Łącznej do samego Mieroszowa.

Route 2 713 204 - powered by www.bikemap.net

Powrót na rower po CASTLE PARTY. Runda w okolicach Kowar

Wtorek, 22 lipca 2014 · dodano: 22.07.2014 | Komentarze 0

Przez 3 dni zdołałem obejrzeć w Bolkowie 18 niezapomnianych koncertów. Upał był niemiłosierny i liczyłem się z tym, że przeżycia muzyczne odbiją się nieco na formie. Jak się dzisiaj okazało, straty są na szczęście niewielkie jeśli są w ogóle po 5 dniach rowerowej przerwy. Bolała mnie jedynie głowa, co jest głównie wynikiem ciągnących się upałów. Momentami pojechałem dziś mocniej bo jakoś tak czułem nogę i jestem z siebie zadowolony. Cały czas wspominałem dziś na rowerze koncerty Moonspell, Deine Lakaien, Desdemony, Fuka Lata. Z kolei London After Midnight i Sui Generis Umbra to były chyba koncerty życia. LAM na pewno...I tak dojechałem.

A tu ja z wokalistką zespołu Desdemona. Tak dla urozmaicenia kolarskiego bloga...

Route 2 711 671 - powered by www.bikemap.net

Jezioro Bystrzyckie

Środa, 16 lipca 2014 · dodano: 16.07.2014 | Komentarze 2

Dziś malownicza trasa przez Rybnicę Leśną nad Jezioro Bystrzyckie. Czułem się ok i myślałem jeszcze o Walimiu ale trzeba być w formie na Castle Party...
Bardzo ładna ta rundka wokół Jeziora ale dopiero z tamy roztacza się wspaniały widok bo tak ogólnie to jedziemy wśród drzew i niewiele widać.

I na koniec widok z tamy

Chyba będę tam zaglądał częściej jesienią bo wzgórza wokół brzegów muszą wtedy wyglądać cudownie.
Postanowiłem wrócić tą samą trasą, no prawie bo zrobiłem pętlę wokół Jeziora i zmierzyć sobie tym razem czas podjazdu Głuszyca-Rybnica Leśna i wyszło ok 32min do skrzyżowania w Rybnicy.

Route 2 701 077 - powered by www.bikemap.net

• Sprzęt merida road 880

Kapella od Jeleniej Góry, powrót przez Wojcieszów.

Poniedziałek, 14 lipca 2014 · dodano: 14.07.2014 | Komentarze 0

Ale luz...Miałem dziś zrobić przerwę ale sąsiad nie dał spokojnie w domu posiedzieć więc ewakuowałem się na rower. Okazało sie, że noga dzisiaj była. Aż nie chciało mi się wracać i znów słuchać tego łomotu nad głową. Oby forma rosła to będę jeździł jak najdłużej...

Route 2 697 219 - powered by www.bikemap.net

Jedlina Zdrój-Głuszyca-Rybnica

Niedziela, 13 lipca 2014 · dodano: 13.07.2014 | Komentarze 3

Pojechałem w końcu na zaplanowaną od dawna Jedlińską Pętlę by zobaczyć stan drogi z Głuszycy przez Grzmiącą do Rybnicy Leśnej. Mogę powiedzieć, że tragedii nie ma na początkowych km, trochę dziur połatanych trochę trzeba slalomem ale nie jest to droga, którą kategorycznie trzeba odradzać szosowcom jak gdzieś wcześniej czytałem. Oczywiście mówię o podjeździe, w dół raczej bym uważał ale myślę, że o wiele gorzej jest choćby w Lipienicy, czy na pozostawionym do zrobienia kawałku do Chełmska. Czarnów od Pisarzowic też ma gorszą nawierzchnie.
Po ok. 4km, dokładnie nie powiem, zaczyna się nowy dywanik i wygląda to tak:

A potem tak...

Szybko nastała ta Rybnica, szkoda bo fajnie się jechało. Takie widoczki za plecami...

Route 2 365 496 - powered by www.bikemap.net

• Sprzęt merida road 880

Miedzianka-Karpniki-Bukowiec-Kowarska. Nareszeście trochę szybciej.

Sobota, 12 lipca 2014 · dodano: 12.07.2014 | Komentarze 0

Miałem dziś nie jechać, trochę byłem zmęczony chodzeniem po mieście i w ogóle ale zmusiłem się i nie żałuję. Nie wiedziałbym, że mogę od czasu do czasu mocniej pojechać.
Początek, do Marciszowa szedł ciężko ale potem już coraz lepiej. Na Kowarskiej tak szybko wyprzedziłem dwóch kolarzy jakby stali w miejscu, nie wierzyłem, że to ja jadę. Oby tylko teraz niczego nie zepsuć.

Dookoła Cb

Wtorek, 8 lipca 2014 · dodano: 08.07.2014 | Komentarze 0

Objechałem dookoła Cb, który wisiał nad Skalnikiem i dawał czadu w okolicach Kamiennej Góry. Mokry byłem jedynie od mokrej szosy przed i w Kamiennej Górze. Trochę mi tylko pokropiło w Krogulcu.
Z Kowarskiej jechałem tak szybko, że nie dałem się wyprzedzić ciężarówce.